Nu är det på gång

Äntligen har vi kommit igång med renovera i äldste sonens rum.
Otroligt hur han kunnat slita ut tapter och golv på  drygt 7 år!

Kan bara konstatera att man inte ska släppa lös grabbar helt okontrollerat i en tapetbutik! Detta blir husets dyraste rum/kvm, ok, duschrummet är väl dyrare.
Då tömningen startade igår medans jag var på jobbet hann jag inte få några riktiga före bilder, men det hade inte blivit några fina bilder lovar jag.


Rumsinnehavaren får naturligtvis hjälpa till.


Otroligt söndernötta tapeter efter stolar mm, mycket skruvhål efter hyllor  och annat.

Golvet är otroligt skadat efter kontorsstol med hjul, trumset till TV-spel och gud vet allt.

Har inte sett tapeterna annat än i de anlända rullarna, men enligt alla tre grabbar blir det JÄTTESNYGGT!
Fattas bara annat, till DET priset!

Dessutom köpte de trots mitt motstånd heltäckningsmatta....
(Tror inte sambon får vara ledig själv fler gånger...!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ser fram emot efterbilderna!

2012-04-14 @ 21:05:53
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0