Det här med shopping och inspiration.

tycker jag oftast kul, men det finns vissa saker som inte alls är kul att handla, som jag verkligen inte vill spendera pengar på. Det brukar jag försöka överlåta åt sambon.
Exempel på tråkig shopping; tvättmaskin, inge kul alls!
Så det fick sambon shoppa i veckan, som bonus så fick han även köpa en torktumlare (om än tråkigare!)


Men se själva, hur kul är det...?!


Nä, då är det betydligt roligare att åka med en väninna norrut till det stora möbelvaruhuset och där låta sig inspireras och shoppa loss. Om det kan ni läsa om här och här. Och detta blev resulatet av den lördagsunderhållningen.



Lite roligare, eller hur...?


Apropå inspiration, två tillfällen där den förväntade inspirationen uteblivit har jag råkat ut för på kort tid.
For med ovan nämnda väninna på tjejkväll hos en kakelbutik i stan, snacka om utebliven inspiration!! Läs mer här.
Och ikväll skulle jag med en annan väninna på en föreläsning om Mindfullness, vilken besvikelse när det kom mail i veckan att föreläsningen var inställd. Luften gick liksom ur mig, jag hade ju sett fram emot den föreläsningen!

Tycker det är synnerligen praktiskt med väninnor som bloggar, när man varit på samma äventyr behöver ju bara en skriva, jag kan länka.(Hoppas Nica har överseende med min lathet...) 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja det är lättare att länka till andra, fast syrran är väl så sölig tycker jag... Tänkte på inlägget fr julen.



Snygg sideboard! Håller med om att tvättmaskin är trist att köpa, men vara utan går ju inte.



Torktumlare har jag inte, har inga planer på ngn heller.



Shoppade skinnstövar o två klänningar idag. I boden!

2012-02-02 @ 22:15:25
URL: http://malkins.blogg.se.
Postat av: Anita

All shopping är rolig även hushållsmaskiner, nej en kategori bryr jag mig inte om maskiner som slipar, skruvdragare etc. men nu har jag shopping förbud för denna månad, hann shoppa på resan.

Anita

2012-02-03 @ 07:47:06
Postat av: Clinx

Vill du synas för mina 1000 läsare? Då skall du delta i veckans blogg!!

http://abps.myshowroom.se/veckans-blogg/ <–

2012-02-03 @ 18:32:43
URL: http://abps.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0