B & B

Som i bastu och bokslut

Ledig dag 3, bestod av en morgonpromenad igen efter min "nya" väg, luften kylig och klar, underbart!
Uppiggande att se den intensiva morgonsolen strila fram mellan träden och den vackert frostbitna marken.
Tyvärr blev kameran hemma idag.
Måste ha tagit i extra under promenaden för jag var hur svettig som helst när jag kom hem.
Bestämde mig att sätta på bastun, medan den blev varm tog jag en svängom med herr Dammsugare, behövdes verkligen.
Härligt trött och avslappnad efter bastun tog jag tag i god väns bokföring och förberedde det för bokslut, tog hela dan och kvällen, tar alltid mer tid än man tror.
Tröttheten gjorde sig verkligen påmind efter lunch och en tupplur på soffan rätade till det.



Det är fullmåne nu,  grrraaooo...!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad härligt med bastu efter promenaden, undrar om vår nånsin blir klar?? Och efter svängomen m Herr D brukar man känna sig riktigt nöjd. Fast bokslut på lediga dan lät inte lika mysigt.

2008-11-13 @ 08:11:32
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Promme och städa. Underbart när det är gjort. Och belöningen sen - bastu - så ljuvligt!

Det är ledighet att ta en lur när man känner sig trött!

Men bokföring och bokslut... näää.

Läcker bild!

2008-11-13 @ 08:36:42
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0