Ny kamera





Vi har för första gången investerat i en digitalkamera, efter ett flertal arvegods kameror har vi nu köpt en egen.
Det senaste arvegodset var en mycket bra kamera men så gick det inte att ladda batteriet, efter rådfrågande av experter kom vi fram till att batteriet var gammalt.
Således skulle ett nytt införskaffas men det visade sig att dessa inte längre fanns på marknaden, fick i alla fall tag på ett i Finland, tyvärr gick inte det batteriet heller att ladda, alltså fel på laddaren.
Beslutades att faktiskt köpa en helt ny kamera. Liten och smidig att ha med sig är den.
På mässan i helgen fanns små läckra väskor för mobilen/ MP3, i perfekt storlek för vår nya investering...





Så med lite tur ska jag nu kunna illustrera mina inlägg emellanåt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fniss Jag investerade också i kamera strax efter att jag började blogga, fotointresset ökade!



Perfekt som bloggare att ha en liten kamera som är lätt att ha med sig överallt, utan ngt större besvär.



Jag fick ju en liten Sony av M i födelsedagspresent, har den alltid i handväskan.



Nu ser vi ännu mer fram emot kommande inlägg här!!!



Vad tycker fam om ditt nya intresse? Ngn som suckar? Ingen som insisterar att få vara med på bild?

2008-11-04 @ 22:21:56
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Grattis till investeringen!



Har jämt min lilla digitalkamera i handväskan. Man vet ju aldrig när den kommer till användning.



Tycker mig stanna upp mer och ta vara på ögonblicken i vardagen nu som fotointresserad bloggare än tidigare då mest högtider och födelsedagar dokumenterades.



Suckar känner man ju igen...

2008-11-05 @ 07:55:13
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Sonja

Sonja svarar: Nja, lite suckas det väl-"Bloggar du nu igen?", men även kommentarer om vad jag skrivit...!

Barnen är nog inte riktigt insatta i vad jag gör...ska kanske informera dem.

Kameran har inte hamnat i handväskan än, den är ju så ny och fin, kan ju bli skadad....;)

2008-11-05 @ 08:22:06
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Verro

Vad skoj att den passade! =) Då väntar jag på många, många bilder! Ha det bra. Kramar

2008-11-05 @ 15:08:16
URL: http://veronical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0