SNÖ!!

JAAA...Äntligen, äntligen!!!

I natt kom det snö, så härligt vackert vitt det blev ute. Det var två stolta killar som gå till skolan i sina nya vinterskor.
Min morgonpromenad gick trögt trots allt det vackra och den härliga luften, kameran kunde jag inte heller ta med för den åkte med H till Vuoggatjålme. Lånade istället Ms nya mobil och försökte fota med den i stället.
















Resten av dagen ägnades åt det påbörjade bokslutet samt att stryka och vika världens berg av ren tvätt, lite städning och igen en tupplur på soffan. Det märks att man har börjat varva ner av ledigheten.

Middagen blev Pasta med räksås, jättegott, men P tyckte att nästa gång kan man skippa löken så han åt inte särskilt mycket utan varje räka och spaghetti rensade minutiöst från lök.

I morgon åker jag uppåt och hälsar på min mamma, ska bli trevligt!

Jag ser dessutom fram emot den utlovade Bloggkursen med gott vin, för jag har allvarliga problem att sortera bilderna och texten som synes.

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte har du några problem med att hitta motiv att fota, bilderna ovan är jättefina. Mest gillar jag de två översta!! Ja visst är det härligt med snö!



Vuoggatjålme!?! Jösses.



2008-11-14 @ 08:40:13
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Dina foton är ju redan så bra! Sen kan det vara lite mickel med publiceringen av fotona.

Bloggkurs med vinintag kvarstår. Hör av dig!

2008-11-14 @ 11:48:20
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0