Trött !!!!!!

Har jobbat hela helgen ca 10-12 timmar per dag, så när det nu åter är vanlig måndag är jag trött, trött, trött.
Hela dagen har kantats av koncentrationssvårigheter och då blir det fel hela tiden, inga stora grejer men små irriterande saker hela tiden som gör att allt tar längre tid.

Lyckades även locka hit min brordotter att jobba. Det var riktigt trevligt att ha henne här i helgen och lära känna henne lite bättre, en mycket rar och trevlig tjej. Dessutom verkade hon komma bra överens med tjejen hon jobbade tillsammans med, det är alltid kul med nya trevliga bekantskaper.

Sprang på en bekant på lunchen idag, det var jättelänge sen vi träffades och kom överens om att träffas på lunch nästa vecka, hoppas det blir av, vi har haft lite svårt att få ihop lunch förut, tyvärr.

Rent generellt är jag dålig på att hålla kontakt med vänner och bekanta, synd, vilket man inser varje gång man sen träffas. Man ska vårda sina vänner och bekanta, man vet aldrig när man kan vara till nytta för dem eller när man själv kan behöva deras sällskap. Livet är så oförutsägbart!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh jag kan förstå att du är trött efter en sån tuff arbetshelg. Du kan inte kompa o vila upp dig lite snart?



Kanske taskigt o berätta att jag hasat runt i min kära plyschdress hela helgen och haft det skönt! Man behöver de helgerna oxå ibland.

2008-11-03 @ 21:53:27
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Förstår att du är trött. För att inte tala om hur det kommer att kännas på fredag när du går av denna arbetsvecka!?!!?

Är oxå lite dålig på att hålla kontakt med vänner. Alla har vi fullt upp med vårt så det blir (alltid lika uppskattade) korta spontana träffar.

2008-11-04 @ 08:21:50
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Verro

Det var en riktigt rolig helg och jag måste säga samma sak, det var skoj att lära känna dig också bättre. =) Tack för de fina orden, de värmde. Kram

2008-11-04 @ 10:59:11
URL: http://veronical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0