Utmaning!

Veronica har utmanat mig!

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Mina 5 saker...

1. Är morgonpigg, tar därför hellre hand om middagsdisken på morgonen än på kvällen. Det som inte blir gjort före lunch blir antagligen inte gjort.
2. Är ett klassiskt fall av en som ständigt bantar, med mindre lyckat resultat.
3. Är värdelös på mingel....
4. 40 år och funderar fortfarande på vad jag ska bli när jag blir stor...!
5. Är så ny på blogg att jag inte får ihop fem att utmana, eller har så få vänner i bloggvärlden!!

Jag utmanar: Malkins, Nicas, Elle och Linnea


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan



Har precis tackat nej till denna utmaning till en annan bloggis pga att jag gjort den tidigare, fast då var det 7 saker att berätta.



Men jag hakar gärna på andra utmaningar framöver!



Trevlig kväll

2008-11-03 @ 21:51:13
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Tack för utmaningen. Ska ta mig en rejäl funderare för att försöka få ihop 5 saker om mig. Inte speciellt lätt.

2008-11-04 @ 08:23:52
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0