40 år till sportsidorna

Ja, så länge tog det innan jag började läsa sportsidorna i dagstidningen.

Jag tillhör katekorin som ALLTID förbannat sportsidorna i dagstidningen, bläddra förbi, bläddra förbi, bläddra förbi....
Sen i höstas har jag helt omedvetet börjat läsa en del på sportsidorna; hur det går för Luleå Hockey, Plannja, Luleå Basket mfl även mindre händelser, dock har jag begränsat mig till hockey och basket.

Idag läste jag en mindre artikel om två baskettjejer från Luleå och Ötå som spelat i Jämtland, kommenterarde detta i fikarummet och fick kollegernas förvånade svar att läser du sportsidorna SÅÅÅ noga...!!

Tyder detta på...:

40-års (ålders) kris
äntligen vuxen
tiltat i hjärnkontoret
sysselsättningsbrist
annat...???

                                      

Kommentarer
Postat av: Malin

Aldrig försent med nya intressen! Jag är en typisk medgångsfan, gäller både Sveriges landslag i olika sporter och lokala lag. När det börjar hetta till i toppen då blir jag intresserad och då kan även jag läsa sportsidorna! Annars finns det en hemma hos oss som lusläser dem grundligt.

2009-03-25 @ 11:20:51
Postat av: Verro

Tack! Jag insåg just att det roligaste jobbet även är det som kommer ge mest pengar, så jag tror jag väljer det. Så tack för hjälpen! Kram

2009-03-26 @ 07:41:21
URL: http://veronical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0