Kalastankar

Insett att:

  • Vi människor är fascinerade olika
  • Stressad och tror att man har koll på läget = nollkoll!
  • Jag ibland har obefogade fördomar
  • Vilka duktiga och driftiga unga människor det finns.
  • Vi behöver eldsjälar
  • Man blivit gammal, blir inte till mig av några snygga, unga och uniformerade vakter (som min kollega blir;)), bara intresserad av att de gör ett bra jobb.
  • Man klarar sig på väldigt lite mat, trodde jag aldrig om mig, frukost, lunch och nattmat räcker tydligen.
  • Spikmattan är guldvärd en sån här vecka.
  • Det för första gången inte kändes övermäktigt utan egentligen ganska kul.
  • En kram betyder så mycket
  • När jag är fokuserad på jobbet klarar jag inte av att vara social utan är hela tiden och försöker planera nästa steg eller arbetsuppgift i tankarna
  • Jag fortfarande är otroligt trött...

Kommentarer
Postat av: Malin

Får du vara ledig nu? Eller är det fortf fullt upp med efterdyningarna?



Roligt att du kunde hitta glädjen oxå under kalaset :)

2010-08-13 @ 15:57:38
Postat av: Carina

Skönt att Kalaset kändes roligt.



Du.. jag är nog också gammal. Föredrar att det flyter på och är effektivt. Uniformer.. nja gillar nog ett "blåställ" som sitter snyggt.



Kram!

2010-08-19 @ 21:05:04
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0