Onsdag 20 januari

ja, det är en dag vi definitivt kan glömma att den ens existerat!
Egentligen har väl inget gått galet men känslan man haft hela dagen.

Vaknade på morgonen och kände mig riktigt nere, satt på bussen och ville bara dra en filt över huvudet och grina åt precis allt! Hela dagen har jag haft en känsla av att vara dum i huvudet, helt värdelös, fet, ful och allmänt äcklig!

Redan i det skedet var denna dag borta och jag haft torsdag 21 januari hela dagen, har i tid och otid frågat mina kolleger om det verkligen är onsdag, det måste ju vara torsdag!

Nåja, inte bara jag har haft en dålig dag, verkar vara något gick idag.
En kollega var också ur form och när jag kommer hem ligger P under täcket alldeles tårögd för M hade inte varit sjysst mot honom när de var hemma själva på em, han var trött, i skolan hade han varit trött och där hade varit ganska stökigt idag. Han var m a o ur form.

När jag sen hämtar M från tennisen och frågar hur träningen gått så hade den inte gått bra, han skulle sluta med tennis för han var så dålig och sämst hela tiden och värre skulle det bli nästa vecka för då skulle det vara engelska prov och 40 glosor i spanska....

Så jag och M kom överens att nu är dagen slut och vi drar ett streck över den och glömmer att den ens varit och hoppas på en bättre dag imorgon!

Nu är den i alla fall slut, tack och lov! Duschen sen sova!


Kommentarer
Postat av: Carina

Men usch då! Spåna dagar skulle man behöva stryka ur almanackan direkt när året börjar (slippa uppleva dem).



Du är smart, smal, söt och en bra vän med huvudet på skaft. Så... nu vet du det. Glöm ALLT annat.

2010-01-21 @ 06:47:59
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin

Javisst finns de dåliga dagarna...E tappade bort sin mobil igår...suck.



40 spanska glosor? Mamma mia...:S E skall också börja läsa spanska på fredag, hoppas inte de har samma tryck. Förra terminen provade de bara på, spanska, tyska o franska. Tack o lov valde hon inte franska i alla fall som hon hade tänkt fr början.



I dag är en annan dag! Kram

2010-01-21 @ 06:56:40
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: anita

Jag kan anmäla mig till liknande j-dagen dag och ett humör däe efter. men jag vaknade 03.25 och det var inte någon godmorgon. Jag får nog prata med en kollega imorgon jag var lite kort i tonen, men kan inte folk tänka och ta egna beslut.

2010-01-21 @ 07:54:12
Postat av: Mickis

Sånadär dagar kommer alltid då och då och man hatar dem lika mycket varje gång. Ibland hjälper inte ens lite choklad, och DÅ är det illa. Förhoppningsvis kommer de där dagarna inte allt för ofta utan för det mesta är det helt okej.

2010-01-21 @ 15:52:39
URL: http://mickiiss.blogg.se/
Postat av: Verro

Haha,men vad skönt att det inte bara är jag som känner så där! Det positiva med en väldigt dålig dag är att den aldrig, aldrig mer kommer igen. Något att tänka på när man bara vill gå och sova och glömma allt som hände den dagen.

Hoppas du fick en bättre dag idag. Kram =)

2010-01-21 @ 16:13:10
Postat av: elle

Ja, sådana dagar vill man inte ha... Tyvärr dyker de upp då och då. Usch o fy! Hoppas dagen är glömd och att ni alla kan ta nya tag!

2010-01-22 @ 11:44:12
Postat av: Susanne

Tack, är novis på den här typen av fotografering och när jag satt framåtlutad över diskbänken så undrade jag verkligen vad jag höll på med...haha. Men det är kul att testa nytt...



Ha en bra vecka!

2010-01-25 @ 10:24:00
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ush tror alla känner igen sej.



Imorgon nya hurtiga tag!!

2010-01-25 @ 14:49:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Ja, tycker att färgerna är så fina!

2010-01-26 @ 11:28:05
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Susanne

Oj, då får du ett ordentligt träningspass ikväll...

2010-01-28 @ 14:37:56
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0