Ingen fisk

Nä, det blev ingen fisk för min del, har gett upp!

Igår under hemresan fanns det fisk på menyn i Gäddede men 185:- + dryck kändes lite väl dyrt för en lunch som "bara" var en rast efter vägen, inget särskilt i övrigt.
Middag intogs på en grill/pizzeria i Sorsele så det blev korv då.

Väl hemma var hela familjen idag grymt sugen på makaroner och korv till middag efter all utemat...

Men till lunch då åt jag mackor med Makrill i tomatsås... Någonting som jag har ätit kanske tre gånger i mitt liv, kunde inte ens komma ihåg om jag tycker om det. Men av någon anledning hade jag köpt hem det här tidigare under sommare. Ibland när jag handlar kommer jag hem med de mest underliga saker, saker som verkar jättebra när man står där på affären men sen kommer jag hem och undrar hur jag tänkte när jag köpte det...

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, då fick du i dig fisk till slut även om det antagligen var i annan form du suktade efter.

Har jämt hemma makrill att lägga på hårdbrödmacka. Lite salt på det och hungern är fixad.

2010-07-19 @ 23:41:11
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi köpte oxå hem makrill härom veckan, rätt gott nångång då o då!



Vi äter alledeles för lite fisk.

2010-07-20 @ 22:07:35
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0