Sommarmode

Satt och åt hotellfrukost i morse och dessa är ju som bekant lite långdragna och avslappnade så det blev att sitta och titta på folk.

ALLA,  män, kvinnor, barn, ungdomar och äldre, rullstolsburna, jag menar alla går 3/4 dels byxor!!!
Kände mig verkligen udda där jag satt i min kjol.
Efter en lång stund upptäckte jag dock ett par män i shorts, sportiga sådana som om de varit och tränat (dock inte i hotellets gym för där hade jag varit helt ensam) och senare två kvinnor i kjol.
Dessa två kvinnor tyckte jag borde ha pratat med varandra och mixat sina kläder.
Den ena i en (ful) kjol i något odefinierbar beige/rosa färg som inte riktigt hängde som den skulle, såg ut som om hon sovit i den, med en längd strax nedanför knäet. Till detta ett par vita spetsleggings (3/4 såklart!).
Den andra i en vit tunn jeanskjol som nästan lyste igenom, kort kort, alltså, täckte precis rumpan.
Kunde inte hon i vita jeanskjolen ha fått den andras vita spetsleggings att ha till kjolen, så hade de båda varit lite lagom klädda....

Ja, så kan tankarna gå när man njuter en hotellfrukost..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo, jag är rädd för att snabbare än man anar så står man där med börsen full med mynt :-)

2010-07-16 @ 20:38:25
URL: http://kandy.se
Postat av: Malin

..m risk f att ungefär samma kommentar kommer 2 ggr.



Ja visst kan det vara lite småkul att sitta o iakta o filosofera.



Inte f att jag vet vad man skall ha på eller inte, men jag älskar mina 3/4 jeans den här årstiden.

2010-07-16 @ 21:04:07
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad lyxigt med hotellfrukost. Serverades en sådan hos syster för dryga veckan sedan... nybakt bröd och allt dock utan betraktelser som sker på hotell.



Duktigt att nyttja hotellets gym!



Här är en som inte äger några 3/4 byxor.

2010-07-17 @ 18:45:17
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag BOR i mina 3/4 jeans på sommaren. (Dvs om dte inte går att ha shorts).

2010-08-02 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0