Dum och fattig

Nej, någon lyxhustru lär jag aldrig få bli....

Så idag skulle jag gärna vara hemmafru i en lägenhet, för när jag idag faktiskt tagit ut semester för att vara sportlovsledig med mina barn och hade tänkt hinna med det ena och andra här hemma så är det full snöstorm och vi är helt insnöade och det finns ingenstans att lägga upp någon mer snö på gården. -Less!

Vore jag lyxhustru så kunde jag bara överlåta problemet åt någon annan och bara betala.

Jag retar mig även på att jag är så dum att jag gång på gång gör samma misstag och köper skräpet de säljer på IKEA. Man får det man betalar för och IKEAs varor är inte tänkta att användas, bara att titta på. - Knappt använd stol, trasig!

Vore jag lyxhustru skulle jag kunna handla det som behövs utan att titta på prislappen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så du är oxå less på vinter o snöskottning?



Trist m IKEA-stolen, försök kontakta dem man borde väl kunna reklamera deras grejer oxå även om de är billiga?

Visst är det lite så att You get what you pay for...



Vore jag lyxhustru skulle jag leja ngn att storstäda huset, och ngn som kunde designa trädgården som håller på förfalla totalt, sen kommer jag antagligen att behöva en nanny om jag måste börja resa mycket i tjänsten framöver.. Jag skulle nog ändå inte ränna runt på manikyr o ansiktbehandligar heela dagarna..



2010-03-02 @ 17:22:38
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Det finns vissa saker jag köper därifrån. Men massor jag avstår ifrån. Hittills har jag bara varit nöjd. Prova reklamera.



Hmmm... funderar på vad jag skulle ånjuta om jag vore lyxhustru.

2010-03-04 @ 06:40:46
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0