Bloggtips 2

Här kommer tips på ytterligare en blogg som jag älskar att kika in på, särskilt vid lunch när det börjar kurra i magen och inspirationen börjar tryta.

För hos Bevemyrs finns recept på en massa go'saker med illustrerande bilder som är helt underbart härliga!

Inte undra på att underrubriken är ...picture the taste... för man kan riktigt föreställa sig smaken.

Särskilt förtjust är jag när hon har fotat bakverk på gammaldags porslin och silver(?)bestick.

Kika in där för jag känner att mina ord inte räcker till för att verkligen beskriva hennes bilder. Recepten verkar också härliga och ett par har jag testat.


Kommentarer
Postat av: Päivi

Ska nog klicka mig vidare dit näst :o)



2011-04-19 @ 19:30:41
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Malin

Fantastiska dukningar och foton, mycket inspirerande.



Passar på att önska dig o familjen EN RIKTIGT GLAD PÅSK!

2011-04-19 @ 19:34:31
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0