Mera vardagsrutiner

Har ju inte varit och tränat sen veckan före kalaset och det har varit lite spartansk med det även under sommaren.

Men nu skulle ju vardagen rulla in i sina hjulspår så på onsdag var jag och körde mitt axelpass, tog det mycket lugnt och sänkte vikterna rejält, det blev ändå ganska kännbar träningsvärk på torsdagen.

Träningsvärk till trots gick jag även på ett Zumbapass, härligt roligt, ny ledare och nya "moves". Trodde det var första passet för höstsäsongen men det visade sig vara sista passet för sommaren. Men nästa vecka börjar höstpassen. Två gånger i veckan, blir kul.

Lchf under veckan har gått bra, inga problem alls vill jag påstå!
Det mest positiva är att nästan allt sötsug är borta. På jobbet står nu skålar på alla möjliga ställen med nötter, choklad, kola, salta pinnar och kakor vilket är rester från Kalaset. Och endast på fredag em tog jag några nötter och det var nog mest pga att lunchen var lite spartansk och jag behövde lite mer.

Arbetsveckan avslutade vi med att laga mat på Raclettegrillen. Alltid lika gott och trevligt! Tyvärr gör man det alldeles för sällan.



Imorgon ska jag iväg med gulligaste kollegan på lite tjejgrejer. Där ena delen är något jag gillar och andra delen är inte så kul. Men jag har förhoppningar att slutresultatet blir något jag är nöjd med!
Men jag är rädd för att jag nog lite för höga förhoppningar, men man vet aldrig, har ju hört talas om mirakel!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Sven är livrädd för den stora grå katten, som tur är så har jag bara sett den en gång så den kanske bara var på tillfälligt besök :-)

2011-08-28 @ 10:13:30
URL: http://kandy.se
Postat av: Malin

Det där lät spännande, alltså tjejgrejerna, ser fram emot ett inlägg :)

2011-08-28 @ 10:30:31
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0