Tjejsöndag

Ja, vad var vi och gjorde min kollega och jag?

Vi for på Model lab och blev sminkade (den roliga delen) och fotade (inte lika roligt)!

Det blev några bilder som jag kan acceptera och faktiskt törs publicera här.



Och den som är uppmärksam ser även att min profilbild ändrad!


Så nu kommer några av mina bekanta att få erbjudande om att göra samma sak!
Sminkningen och fotograferingen kostar inget utan om man vill ha bilder så kostar de istället.
Man kan alltså gå och ha kul några timmar med någon utan att det kostar, för du får ju bjuda med någon när du anmäler dig.


Kommentarer
Postat av: elle

Vad kul och vilka fina bilder! Detta är ju någonting smo man inte unnar sig själv! Man fotar allt och alla, men att själv fastna på bild verkar stört omöjligt :-)

2011-08-28 @ 20:26:59
Postat av: Malin

Du är jättesnygg ju, canonfina foton!!!!! Jag är inte heller så förtjust över att stå framför kameran...

2011-08-28 @ 21:52:06
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Wow.. vilka snygga bilder!!!! Måste varit tacksamt att jobba med en tjej med dina fina drag. Grymt modigt att ställa sig framför kameran!

2011-08-29 @ 19:52:24
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Mycket fina bilder!

2011-08-31 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0