Tjejkväll

I lördagskväll var jag på tjejkväll, bäst att passa på när inga barn är hemma.
Vi hade jättetrevligt. Fyra grannfruar som träffades och åt snacks och drack vin, men började kvällen med en Margarita (inte så ofta man dricker nå sånt).
Sen satt vi och surrade om livets väsentligheter och oväsentligheter, vi hann nog avverka det mesta; politik, barn och uppfostran, hem, män, ekonomi, jobb, sex, drömmar, hopp och framtid.
Tänk vad timmarna flyger fram när man har trevligt.
Lite trött på söndagen men klev ändå upp vettigt tidigt, trots att jag hade kunnat ta sovmorgon halva dan, nä, jag putsade fönstren på utsidan istället innan resten av familjen kom hem.

Kommentarer
Postat av: Carina

Säg den man som stigit upp dagen efter för att putsa fönstrena innan fru och barn skulle anlända. Det var strongt gjort! Hade banne mig inte gjort det själv.

2008-10-13 @ 19:31:05
Postat av: Malin

Oj det var många ämnen ni hann med!! Låter som en typisk tjejkväll!

2008-10-13 @ 21:34:21
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0