Men inte om det gäller din dotter

Har läst ytterligare en bok i sommar. Jan Guillous "Men inte om det gäller din dotter".
Den sista boken om Hamilton, upptäckte att det verkar som om jag nog missat de två som varit före.
Har ju annars läst hela sviten.

På det hela var den bra men lite ojämn, vissa inslag var nog så tillgjorda och kändes inte så äkta likväl att vissa delar bara var utfyllnad som inte tillförde något.
Han har definitivt skrivit bättre böcker, när jag läste Hamiltonserien tyckte jag den var riktigt bra eller kanske är det jag som har förändrats för det är ganska många år sen jag plöjde igenom de böckerna.


Kommentarer
Postat av: Malin

Min man läser allt av Jan Guillo. Jag har läst ngn enstaka Hamilton bok för läänge sen.

2009-08-22 @ 11:15:07
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0