Skördefest

Idag gjorde vi en utflykt till Boden för Skördefest och miljödagar.
Regn hemma men efter ett telefonsamtal fick vi reda på att i grannkommunen var det uppehåll.

Mycket fint att titta på och gott att smaka på.
Kunde inte låta bli att göra några små inköp bl a två scarfar att pigga upp höstgarderoben med och, hör och häpna, årets första JULKLAPP!!! Det har visst snurrat lite i huvet nu.
Men, tänk vad underbart om man hade alla julklappsinköp klara före december....oj vad man skulle kunna njuta av julmånaden utan stress.


Ska inte avslöja vad som är i paketet men det är med blåa hjärtan och en mycket när och kär person ska få årets första julklapp!


Kommentarer
Postat av: Malin

Säkert roligt att gå där o inspireras!



Tänk jag köpte två toppar i lördags, i precis de färgerna som du köpt scarves i, måste betyda att vi är trendriktiga ???

2009-08-30 @ 22:53:06
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Malin

Äsch då glömde säga att jag är djupt imponerad över dig som kom till skott m julklappsinköp, jag skall verkligen försöka vara i god tid i år! Fast det blir väl som vanligt...

2009-08-30 @ 22:54:17
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Årets första julklapp!!! I augusti.. imponerande! Förodar att köpa dem i tid och då man springer på nått lämpligt. Men än är jag inne i förnekelsen om julens ankomst detta år. ;)

2009-08-31 @ 07:04:52
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin

Det verkar gå mycket varianter av magsjuka nu..så jag skulle inte vara så säker på att det är mjölkprodukter som spökar för M, men det lär ju visa sig.



Vad bra att Markus inte blir deppig för att han förlorar, det gör stor skillnad med ålder o antal träningsår.



När det gäller teckensnitt på bloggen är det lite klurigt, för om du laddar ned ngt som inte andra har nedladdat kommer de ändå inte att se det! Men om du tex skriver på en bild o sparar, då ser andra..så till bloggen är det bäst att välja lite mer standard. Du har föresten superfint teckensnitt på din blogg, jag borde byta för mitt är så trist..

2009-09-01 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0