Nytt i lurarna

Sitter flyttar över lite ny musik till mobilen som jag mest använder som MP3 spelare.

Fyller på med lite Mustasch, Black Eyes Peas, Metallica, Him och nån låt från Dead By April och 30 Seconds to Mars samt lite diverse gamla godingar.

Det som har snurrat sen i somras börjar jag var lite less på så lite förnyelse är på sin plats.

Sen passar jag på att flytta om lite bland musiken på mobilen och sortera in dem i mappar, allt har tidigare legat huller om buller.
Nu blir det ordning och reda!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag satt oxå o fixade m min mp3 häromdan, tänkte på vilka otroliga möjligheter som finns idag jämfört när vi var små, då spelade jag in på kassettband fr Svensktoppen. I 15 års åldern köpte jag en Freestyle men den slukade batterier och hur ofta fick man mamma att köpa mer batterier?



2009-12-07 @ 08:51:05
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så duktigt musikstädat du!

2009-12-07 @ 10:10:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0