Aktiv...!

Vi kom oss återigen iväg på bowling igår, hela familjen tillsammans med syrrans familj.
Vi gav dem en bowlingutmaning i julklapp som de gladeligen antog.
Det är verkligen kul att komma iväg och göra lite andra saker än vardagslunken.
Dessutom en perfekt avslutning på helgerna, nu är det tillbaka till verkligheten igen, imorgon börjar skolorna också i vanlig ordning.



Ibland gick det sämre

och ibland gick det bättre













Idag var jag dessutom riktigt duktig och tog med barnen och utnyttjade hela familjens julklapp, årskort på badet.
Det är motigt att komma iväg efter en arbetsdag och efter middagen då man helst vill sjunka ner i soffan och pysa, men jätteskönt när man väl är där.
Nu är även P så stor att man inte behöver vara med honom hela tiden så jag passade på och simmade 50 längder!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hör att du kommit igång med full energi. Jag har oxå avverkat 2 av veckans 3 promenader. Till helgen hoppas jag att det blir slalom.



Härlig illustrering till bowlingen!

2009-01-07 @ 23:01:39
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Verro

Åh, härligt med bowling! Jag drog med pojkvännen till Kalix för en vecka sedan, firade hans 20-årsdag med bowling och 3-rättersmiddag. =) Jag känner igen det där, jobbigt att komma iväg, men när man väl är där så är det jätteroligt! Ha det bra! Kram

2009-01-08 @ 13:00:39
URL: http://veronical.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag gillar/behöver få bryta vardagen med jämna mellanrum. Spontana saker älskar jag!



Jag KAN inte koncentrera mig under en hel bowlingserie. Tar ett tag innan jag kommer in i den första serien. Efter hälften av andra är koncentrationen bara borta. Kan inte göra en hel bra serie. Urk.



50 simlängder är ju jättebra!!

2009-01-09 @ 22:13:39
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0