Otrogen!?

Det finns två nya killar i mitt liv....!!!

De är så läckra att jag inte kan motstå dem och de bryter ner hela mitt motstånd och ambitioner.

Ett nytt år och varje år ska jag som så många andra börja ett nytt liv, med varierande resultat år från år.

Min motivation var god inför det nya året och motion och nyttig mat skulle på allvar införlivas när alla trasiga veckor var över, hade visserligen tjuvstartat med bad och promenader och viss koll på vad som stoppas i munnen.


Men hade glömt bort de två nya killarna i mitt liv......


De dök upp på julafton men har varit lite bortglömda tills det nya året började.


Får jag presentera de två herrarna, se till att de inte kommer i er närhet om ni börjat ett nytt liv efter nyår.




Kommentarer
Postat av: elle

hahaha! Presentera inte killarna till min lillasyster... Förödande konsekvenser..! Hennes "favoriträtt"............

2009-01-18 @ 09:53:19
Postat av: Malin

Jag lovar! för mig får du ha dem i fred!! ;) Jag kommer att göra allt för inte "bräda" dig.

2009-01-18 @ 10:28:31
Postat av: Carina

Jobbigt med killar som har den påverkan på en. Ska göra allt för att hålla dem ifrån mig.



Roligt inlägg! =)

2009-01-18 @ 16:31:57
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag har redan haft en date med killarna! m m mmmmmmmmmmmmm namnam - tur att dom är dyra i drift- annars hade jag mumsat på dom hela dagarna :-)

2009-01-19 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0