Jag läser....

Det är väldigt sällan jag läser böcker nuförtiden, tråkigt men sant. Varken ork eller tid att engagera mig i någon intrig eller mysterium känns det som.

Men efter tips av en kollega sprang jag och beställde en bok, nämligen Hillevi Wahls "En fuskmammas bekännelser- det första året"

En samling kåserier av en 38 årig kvinna som var gift och en dag mötte sitt livs kärlek. Flyttade ut efter två veckor och blev gravid strax efteråt. Hon som i ungdomen ville ha ett fotbollslag hade insett att nej, inga barn, de gillade henne inte och således gillade hon inte dem heller.

Så vad gör hon???
Hon fuskar som mamma och skriver av sig på en blogg för några vänner som blev flera hundra och resulterade i denna bok.

En lättsam bok för småbarnföräldrar (som annars inte hinner/orkar med böcker)


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en kul bok, skall hålla utkik efter den!

2009-06-11 @ 22:06:03
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Rebecca

S: Haha det har du så rätt i! :)

2009-06-11 @ 23:48:47
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0