Vecka 10

Veckans låt kändes inte så lätt att komma på denna vecka, har haft idéer men haft svårt att bestämma mig.
Så jag kör ett säker kort med hela världens stilikon och en av hennes senaste hits.
Håll till godo med Madonna och Give it 2 me





Jag har nog alltid gillat Madonna, mer eller mindre, men det var en period på några år då jag inte lyssnade på henne överhuvudtaget, vet egentligen inte om hon gjorde så mycket under den perioden.
Men jag "återupptäckte" henne i o m skivan "Confessions on a dancefloor" och nya skivan "Candy shop" har också sina guldkorn.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja Madonna är "OK", jag gillar 4 minutes m Justin Timberlake jättemycket!!

2009-03-08 @ 15:16:45
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0