Mark och hans värld

Igår var jag och lyssnade på Mark Levengood där han på ett roligt och stämningsfullt sätt berättade om sin värld.
Många tänkvärda ord och tankebanor fick man ta till sig, mycket skratt och lite chockerande...!

Ett finländskt ordspråk gav han också och det var egentligen det enda vi behövde komma ihåg efter kvällen:

"Om du har ett paraply uppkört i röven, vad du än gör - fäll INTE ut den"

En mycket trevlig kväll tillsammans med två väninnor, naturligtvis var vi och åt en god middag innan. Denna gång blev det på Kafelino, jag åt en jättegod Majskyckling och vi var faktiskt överens att oftast är alla tillbehören godast och intressantast än köttbiten eller fisken man beställt, så även denna kväll!
 




Kommentarer
Postat av: Malin

Mark är en absolut favorit! Han är så mysig, klok och rolig. Härligt avbrott i vardagen, bara en middag med tjejkompisar är mycket värt!

2009-10-29 @ 10:52:22
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Får några år sedan var jag och lyssnade till Mark. Jag gillar honom skarpt (dock ej hans sambo).

Jag minns särskilt hans berättelser om hans mamma som inte var så händig i köket. Mark berättade att han växen upp på mackor. Hans mamma uttalade något i klass med:

- Hade jag varit gjord för att stå i köket hade jag blivit ett bord med fyra ben.

2009-10-31 @ 21:50:05
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0