Blossa -09

Var och surfade runt lite här och där en dag och hamnade till sist på en sida där Blossas glögg för 2009 presenterades.
Kunde inte låta bli att förhandsboka en flaska.

Det kan ju tyckas helt onödigt med tanke på att jag nästa varje jul köper glögg och provar det en gång. Sen blir flaskan stående i skåpet vilket jag sen glömmer bort och kommande jul köper jag åter en flaska.

Röjde i skåpet en dag nu i höst och konstaterade att jag har glögg vad jag dricker för många, många år framöver.

Men årets glögg såg så härlig ut i den orange färgen att jag inte kunde låta bli att boka en flaska. Dessutom har jag aldrig köpt Blossas berömda årgångsglögg för de har alltid varit slut när jag köpt glögg.

Så i början av oktober ska det finnas en flaska för mig att hämta, blir spännande!





Kommentarer
Postat av: Malin

fniss vi gör ungefär som du köper på oss men hinner inte dricka upp det!



Självklart har även jag bokat årets flaska, de är ju såå snygga, sen nämns man ju inte slänga dem heller!

2009-09-09 @ 19:22:47
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Sambon har också bokat en flaska av årets glögg.

Körde ett par år sedan en hyffsat seriös glöggtest med de senaste fem årens (små förpackningar) årgångsglögg. Det blev en rolig kväll. :)

2009-09-10 @ 06:54:10
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0