Onödig middag..?

Slängde ihop en middag idag som visserligen blev väldigt god men att avnjuta den ensam var inget kul.

Strimlad kyckling och skinka med purlolök, broccoli och paprika till jättegod pasta från Hemmagastronomi...
till det en egenkomponerad gurkraita (grekisk yoghurt, gurka, salt, peppar och olivolja).

När middagen var klar ringde jag M, han var fortfarande och spelade tennis, H kom precis hem och var inte hungrig efter en sen lunch och samtidigt ringde P och ville äta hos en kompis, de skulle äta Tacos.

Tja, hade jag vetat det hade jag lika gärna kunnat göra lite havregrynsgröt....



Kommentarer
Postat av: Malin

El ringt mig!!! fniss Lät gott det där! Vad är det i röran/såsen?

2009-09-05 @ 19:42:59
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Mmmm.. ser hur gott ut som helst! Havregrynsgröt hade varit en aning trist.



Tänk att jag inte hörde telefonens signaler hos mig!?!?



Trist med de andras ursäkter. Sumpade en torsdagsmiddag pga lååångpromme och bad. Fick värma den efteråt, vilket också fungerar, men det blir liksom inte samma grej att inte äta vid servering och tillsammans.



2009-09-06 @ 12:02:48
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!



Vilken fin blogg du har!



Kul att du hittade "hem" till mig också, välkommen tillbaka!



...känner igen det där med glöggen :-)



Susanne

2009-09-06 @ 16:17:52
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kanske redan hört fr Anne att vi var o testade på tennisen idag, vi o vi Arvid.



Men då han både är nybörjare o 02 så kommer han att träna kl 11 på sön.



2009-09-06 @ 18:24:11
Postat av: elle

mycket bättre än gröt!

2009-09-07 @ 20:46:50
Postat av: Sanna

Tack snälla för komplimangen! Fota mat är verkligen kul och om jag ska vara helt ärlig, lite beroendeframkallande. Tyvärr har jag en kamera hemma som är alldeles för bra för mig så jag måste nog ta mig i kragen och gå någon kurs för att lära mig ordentligt. Alltid kul som hobby annars (:



Tack igen!

2009-09-07 @ 22:13:36
URL: http://sannabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0