Bokrea

Jag har aldrig sprungit entusiastiskt på bokrea. Däremot gillar jag verkligen att botanisera runt i en bokhandel och drömma om böcker jag skulle vilja läsa...
Men sen jag fick barn blir det ytterst få böcker jag läser, någon under semestern kanske, så nej, bokrea är inte för mig.

Men bokrean brukar ju även flytta in på matvaruhusen så jag gick förbi där när jag veckohandlade i fredags och det blev ingen bok till mig men väl en bok var till mina tre grabbar. Nåja, den till min sambo har nog jag också glädje av.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul m en ny kokbok!!



Vi har ännu inte kikat på ngn bokrea, men jag har lovat A att vi skall gå o kika lite, disco boken tror jag att han skulle gilla.

2010-03-01 @ 13:49:16
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Just den kokboken gav jag min sambo innan jul. Vill minnas att det blivit en gryta ur den hittills.



Förr köpte jag en och annan bok till syrrans barn. Nu är det desto svårare.

2010-03-01 @ 21:35:01
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0