Nytt tidsfördriv

Vis av erfarenhet vet jag att jag inte ska spela dataspel eller TV-spel, för hittar jag något jag gillar så fastnar jag där och inget vettigt blir gjort!
Som tur är, är barnens TV-spel så komplicerat att jag inte ens vet hur man startar det och deras dataspel har jag inte velat prova.

Men P visade mig spel på nätet en dag för några veckor sen, det finns massor! Och där hittade jag ett spel som jag testat en eller ett par gånger förut och nu slet det in mig i sitt garn och jag är fast.
Därav de fåtal inlägg på bloggen, jag sitter istället varje kväll och spelar Mahjong!



Kommentarer
Postat av: Malin

Det har jag aldrig provat!



Jag ler igenkännande om tv o dataspelen, jag får inte själv igång vårt Wii så jag kan inte träna på egen hand...



E har precis slagit rekord i Traffic Madness, jag klarade 98 igår, nu har hon hon klarat 101...inte mycket blir gjort..håller med!

2010-02-12 @ 17:18:00
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Är inte sugen att slå igång datorn om kvällarna. Däremot är den mitt frukostsällskap; vardag som helg. P g a min morgonpigghet och en sambo som inte äter frukost blir jag annars själv. Spel hinns då inte med. Även om de kan vara roliga. Ska i alla fall lägga det som en favorit och testa vid uttråkning.

2010-02-13 @ 09:33:10
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0