Twilight saga forts..

Ja, det blev en trevlig tjejkväll med god middag och många goda skratt på Pastabacken först. Sen mycket mätta och belåtna fortsatte vi till bion och filmen Eclipse, tredje delen i Twilight saga.

Brukar aldrig ha några problem och sätta i mig en mellan popcorn men jag var så mätt att inte ens halva blev uppäten (håller jag på bli sjuk månne ??!).

Filmen var bra, bättre än nummer två definitivt! Väntar faktiskt med spänning på nästa del. Funderar på att läsa böckerna men, nej. Som ljudbok skulle jag kunna tänka mig att lyssna mig igenom dem.
De av tjejerna som läst böckerna var uppenbarligen konfunderade över slutet och trodde filmen skulle vara längre, den slutade visst inte där böckerna slutar.

Det roliga i det hela är att nu på söndag ska våra herrarna tillsammans med barnen också gå och sen den!!!
Om nu vi 40 åriga kvinnor var något för gamla för filmen men vi var i alla fall av rätt kön, men nu ska 40 åriga herrar med pojkar i åldern 9-13 år gå och se den, ännu mer felplacerat ??!!
Visserligen var det även vuxna män på bion när vi såg den men de kom i sällskap med 13 åriga döttrar....

P lär i alla fall bli glad, han tyckte faktiskt de var bra när jag tvingade hela familjen att se de två första delarna. Ja, han tyckte de var bra om bortser från all kärlek, för kärlek är usch, usch i hans värld just nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch Usch, ngt du kanske får tillfälle att påminna P om i ev bröllopstal i framtiden ;-)



Verkar som om jag sett den sämsta av filmerna, dvs 2an.

2010-07-11 @ 14:14:49
Postat av: Carina

Kärlek.. finns inget finare om det fungerar. Annars är jag böjd att hålla med P. ;)



Har inte sett någon av filmerna och har inga planer att göra det heller. Har lite svårt för onaturliga saker. Vill även kika på lite mognare killar.

2010-07-11 @ 16:54:13
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Päivi

Fortfarande inte sett någon av dessa filmer :o) Även min son (som är 7) börjar lite smått komma in i åldern där kärlek är usch usch... :o) Ser han någon pussas på tv så tycker han det är äckligt :oD



Ha det bäst!

2010-07-14 @ 09:15:34
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0