Champions of Rock

Visst var det Champions of Rock som vi var på hela familjen med goda vänner.
Först en trerätters middag i en av logerna med bästa utsikt mot scenen såklart!


"The show must go on"... och sen gick brandlarmet och lokalen fick utrymmas!

Ingen panik, på med kläder och på väg ut blev vi stoppade och fick gå tillbaka! En popcornsmaskin var orsaken, placerad vid en brandvarnare.
Erfarenhetsmässigt vet jag att brandlarmet går i ett på denna arena, varit där när larmet gått och ingen tar någon notis om det. Undrar vad som händer den dagen det verkligen skulle brinna där...??

En kanonshow var det, synd bara att det var så lite folk där! Otroligt många Lulebor missade en fantastisk hyllning till Queen!



Lördag var jag lite seg och skrovlig i rösten med ömma handflator...


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en häftig kväll. Jag hade gärna gjort ngt sånt, men jag har aldrig koll på när sånt är, o att hyra loge m tre rätters det måste ha kostat en hel del?! Jag är lite slö på att se föreställningar fr ståplats.

Det där m brandlarm, det brukar tjuta på jobbet då o då o vi vet inte ens om det är lokalens larm eller brandlarmet.. :S



En gång vart det utryming på ett hotell tidigt på morgonen, falsk larm, jag hade som tur var hunnit klä mig, det fanns dem som stod där ute inlindade i täcket.

2010-10-17 @ 17:04:10
Postat av: Päivi

Låter som det varit en super bra show. Helst om rösten varit skrovlig och handflatorna ömma ;o)



Trevlig söndag!

2010-10-17 @ 17:44:18
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Carina

Oj, vilken härlig rockupplevelse! Där hade jag trivts. Men som min syster har jag sällan koll på såna evengemang innan de summeras i tidningen dagen efteråt. :S

2010-10-19 @ 06:47:20
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0