Utan inköpslistan

Jaha, vad blev det då från IKEA när det bara stod servetter på inköpslistan?
En hel del jag inte visste att jag behövde som fler krokar till nya garderoben, köpte krokar som ska hängas på hyllkanten men jag har upptäckt att de passar utmärkt även att hänga på stången! Där kan nu pojkarna hänga ryggsäckar, tennisracket mm. Det blir alltså en stång där vi inte använder galgar!

Espressokoppar har vi pratat om sen vi köpte kaffemaskin, gillade färgen, och en duk till köksbordet som passar med de svarta detaljerna jag infört i matrummet.

Ett trevåningsfat som jag suktat efter sen de blev populära får bli ny fruktskål, så jag får ha den framme!

Fick dessutom ett plötsligt behov att ändra färg i vardagsrummet vilket resulterade i nya gardiner och kuddfodral till det.

En tredje trappstol till hemmet vart ett måste, vi upptäckte på butiken att de gjort om Bekväm lite, lite mindre, klenare och tunnare virke, men jag hade tur, vi hittade en "gammal" förpackning med Bekväm och naturligtvis valde jag den.

En skärbräda i trä till köket som man kan över diskhon och därmed skapa mer arbetsyta,
var t o m så förutseende att jag köpte olja till att behandla den med.

Ett par CD fodral, förvaringsboxar och kuddskydd följde också med.
Och servetter så klart, tre förpackningar! Insåg först hemma att de gröna var onödiga då jag skulle göra om i vardagsrummet och ta bort det gröna. En servetthållare till servetterna blev det också.


Kommentarer
Postat av: Malin

Krokarna som jag oxå köpte blev perfekta till att få upp två ryggsäckar på stången :)



2010-09-26 @ 21:32:27
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Fatta vad du fick med dig med endast servetter på inköpslistan! Måste blivit/varit tokinspirerad.



Sååå typiskt detta möbelvaruhus att behålla priset och dra ned på i detta fall pallstorleken. Har två olika storlekar på pallen hemma. Den riktigt gamla är ca 5 cm högre. Tur att du kom över en "gammal" variant.

2010-09-28 @ 06:46:02
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0