Award

Jag har fått en Blogg-award! Jättekul!
Den kom från Malkins som är medskyldig till att jag började blogga.

Denna award ska man sen ge till ytterligare sju andra bloggar som man gillar.

Jag har inte hunnit skaffa mig så många favoritbloggar än så jag nominerar följande systerskaror:

retur till Malkins för att hon tillsammans med Nicas lockade mig in bloggvärlden.

Till Elle och Linnéa så man får hänga med i deras liv också, hinner ju inte träffas trots att vi bor på samma ort.

Till ungdomarna Veronica som ger en  lite up-to-date i Ötå och får följa hennes väg in vuxenlivet och Mickis så man får lite hum om hur dagens ungdomar har det, dessa två gör att man känner sig lite mer delaktig i familjen på "den sidan".

Sist men inte minst (som inte tillhör systerskaror) till Rut som jag hittade via uppmärksamhet från Blogg.se, det är så mysigt att vara in där och läsa.



Tja, jag fick ihop sju favoriter men de är alla värda en award!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Varsågod och tack!!Hur går det med julstöket?

2008-12-17 @ 19:09:56
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tack! Så nu ska jag utnämna några, jag med...? ha det jättebra. Ses till jul? Kram

2008-12-17 @ 20:25:25
Postat av: Anonym

Haha, du fick en av mig med. =)

2008-12-17 @ 20:48:37
Postat av: Carina

Tack för awarden! Roligt med uppskattning. Då min lista ser ut som syrrans skulle mitt inlägg bara kännas som en upprepning. :S

2008-12-18 @ 18:31:27
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Mickis

Tack så mycket och du fick en av mig också :)

2008-12-21 @ 21:01:49
URL: http://mickiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0