Tillbaka till vardagen

Har levt i en annan värld sen i torsdags och upptäckte när jag kom hem idag att snön har försvunnit jättemycket!
När hände det????
Slitiga och långa dagar har det varit, uppe i varv så det har inte blivit någon lugn och bra sömn heller.
Av någon anledning känner jag mig dock mer sliten i kroppen än i knoppen även om det märks när man försöker tänka vettigt, men kroppen gör ont, ont, ont, överallt, ryggen, armarna och benen är värst, magen i olag....
Men det har varit kul och allt har flytit på ovanligt bra. (heter det flytit eller flutit??? eller vad?)
Två arbetssamma veckor till, sen finns tid till återhämtning, förhoppningsvis.

Nä, nu ska jag ta en välbehövlig bastu för att sen dö i soffan och förhoppningsvis orka se CSI.

Kommentarer
Postat av: Verro

Tack tack! Fast jag ska erkänna att jag tog min pojkvän till hjälp och sa hur jag ville ha det och så fick han stå för att ändra alla koder och sånt som jag fattar nada av. =)

Mycket att stå i just nu? Hoppas du hann se CSI och njöt av en mysig måndagskväll.=)

2009-04-27 @ 21:51:41
URL: http://veronical.blogg.se/
Postat av: Malin

Var aldrig o besökte din värld i helg, pga det härliga vädret.



Skönt att det flöt på bra (ytterligare variant, har ingen aning om vad som är rätt)!

2009-04-27 @ 22:27:06
Postat av: Carina

Jag och J besökte mässan tillsammans svärföräldrarna. Träffade RN och köpte med en del ätbart. Vi tackar så mycket för inbjudningskorten!!

2009-04-28 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0