Ett Foto I Timmen, 25 augusti

Idag är det EFIT- dag. Har blivit inspirerad av Malkins EFIT inlägg och tänkte att nu ska jag också göra en EFIT.



05.30 Morgontrötta fötter protesterar mot att redan börja bära dagens tunga börda.



06.30 Gårdagens middagsdisk var visst inte omhändertagen, fixar den.



07.30 På väg att lämna P på fritids och sen vidare på jobbet, lite sena!



08.30  Jobbet, dags för löneregistrering.



09.30 Förmiddagsfika.



10.30 Fortsätter med lönerna, väldigt många extra löner denna månad



11.30 Japp, filen hann iväg före 12.00.



12.30 Ut en vända på lunchen för lite luft och se solen.



13.30 Skummar igeom högen med skatteinfo som kommit under våren/sommaren



14.30 Dags att ringa några samtal och kalla folk till möte på måndag.



15.30 Behöver lite komisk inspiration och tittar till chefens 60-års present från styrelsen ....!!!!!!!!!!!!!



16.30 Träffar resten av familjen och går på marknaden nere vid hamnen.



17.30 Äntligen hemma :)



18.30  En stund på soffan är alltid skönt.



19.30 Förbereder mitt EFIT inlägg med bilder som är tagna hittils idag.



20.30 Tittar ett av favoritprogrammen, Navy CIS



21.30 Det har blivit mörkt och mysbelysningen tänds.

Snart dags att gå och sova så jag avslutar min EFIT dag här.
Det var riktigt kul fast de på jobbet funderade lite vad jag pysslade med.
Men jag måste nog bli mer kreativ i när jag ska illustrera en hel dag.

Har kikat lite på andras EFIT inlägg och måste beundra deras kreativitet.

Kommentarer
Postat av: Misen

Kul att ta del av din dag. Hi, hi - snygg present chefen fått på 60årsdagen!

2009-08-25 @ 21:56:13
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Det är trevligt att kolla in andras vardagar. Bra att du fick iväg lönerna för jag kan tänka mig att en och annan längtar efter dem;-))

Postat av: Malin

Jag tycker du fick ihop en riktigt trevlig EFIT med tanke på att det var en arbetsdag!! Svårt att hinna med kan jag tänka mig och inte så lätt att vara så inspirerad när man har andra deadlines att ta hänsyn till.

Härligt sensommarväder vi hade igår, ser att du oxå tog cykeln! Det är härligt att cykla när man fått rutin på det, jag överväger inte ens bilen.

2009-08-26 @ 06:01:47
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: lillamoren

Kikker innom din efit. Det så ut som en fin dag det:-)

Takk for titten

2009-08-26 @ 14:07:42
URL: http://lillaflelser.bloggnorge.com/
Postat av: Carina

Wow.. vilken EFIT!! Du fick ju ihop hur mycket som helst. Arbetsdag och allt! Djupt imponerad.



Diska på morgonen!?! Det slutade jag med då jag även slutade tillaga min lunchlåda på morgonen.



Deadline på lönerna kl 12. Bara jag får iväg dem två dagar innan fungerar det... oavsett om jag sitter över på kvällen.



Vilken häftig 60-års present. Gissar att den var som klippt och skuren för din chef. ;)

2009-08-26 @ 16:30:14
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: elle

Kul inlägg! Vardagen i ett nötskal...

2009-08-27 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0