Nu är jag tillbaka...

Jag har visserligen inte fysiskt varit borta men mentalt.
Först var jag inte särskilt trött efter jobbhelgen men efter några dagars nedvarvning däckade jag totalt och det har tagit exakt en vecka att återhämta sig.

Idag är första dagen som jag känner mig som människa igen.

Har ju varit ledig över en vecka och skulle göra en massa saker; städa köksskåp, röja i skrotrummet, sy gardiner, rensa i kläder, försöka få ordning på trädgården, trevliga promenader, träna, blogga, baka, mm mm.
Helt enkelt göra något åt det totala förfallet inom- och utomhus.

Men jag har gjort INGENTING, absolut ingenting. Säger bara en sak, jösses vilken massa skit som visas på TV dagarna i ända!!!

Har knappt kommit ur sängen för att hinna köra P till Tennisskolan kl 10.00, oops, ska barnen ha lunch..!!? ööhh, fil och flingor serveras. Middag??! ska de ha det också? Oh, vad bra ni äter hos kompisar...;)
M a o har jag varit helt väck, i en helt annan värld.
Har visserligen varit på gymmet, bra med bokade tider, då måste man iväg samt var en dag med barnen till Piteå Havsbad, tack vare min fantastiska väninna som drog iväg med oss.
Och H har varit iväg och jobbat så ínte ens han har kunnat ge mig en spark där bak så jag skulle få något gjort.

Men nu är jag tillbaka i verkligheten, en vanlig helg kvar och sen börjar vardagen på allvar igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen är du tillbaks!!! Jag trodde nästan att ni hade rest bort. Oj så trött du måste ha varit, du behövde VERKLIGEN vila, bra att du unnade dig det.



Tennisskola skulle nog A gilla!

2009-08-14 @ 22:44:39
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Kan bara ana alla repriser som rullar på alla kanaler om dagarna. För att inte tala om förmiddagarnas pestprogram med ordgissningar.



Om bara några veckor kör mina höstprogram igång; Ensam mamma söker, o s v.

Onsdagskvällarna sitter/har suttit jag bänkad till Bachelorette och om torsdagarna till Ernst. Annars har jag knappt sett tv alls i sommar.



Du det där du hade tänkt göra... det kommer andra tillfällen. Du var verkligen i behov och VÄRD den vilan. Den är sååå skön när man väl unnar sig den.

2009-08-15 @ 18:46:53
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0