Komplimanger

Jag är typiskt svensk och har svårt att ta emot komplimanger (har ju problem att stava till det..) och i veckan har jag verkligen fått komplimanger!
Jag försöker att inte som svensk i vanlig ordning att förringa komplimangen med nå bortförklaringar med att äh, det var det väl inte osv. Utan jag har de senaste åren börjat tänka om och tacka och ta emot och faktiskt bli glad!

P och jag var gemensamt till frissan och klippte oss i fredags, händer inte ofta, senast var i somras under semestern!

Denna gång blev det riktigt kort och lite busigt! Fick flera komplimanger på måndag på jobbet, särskilt en kollega var pigg och kommentera hur snyggt det blev, men å andra sidan är han också alldeles nyklippt så han kanske var och fiskade efter egna komplimanger..;) (klubben för inbördes beundran!)

Grannen var också förbi och blev förvånad över den nya frisyren, tyckte jag såg 10 år yngre ut!
Då kan man fundera över hur jävligt såg det egentligen ut innan....???????

För övrigt blev P också jättefin, särskilt när hon fixade en lite tuff frisyr med fön och vax....

Nästa vecka är det även dags för M och få håret klippt, hoppas att han också blir nöjd!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara att försöka niga, fnittra å tacka!

2009-12-08 @ 23:43:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jag hade gärna sett en bild! Annars så måste jag komma förbi under julen o hälsa på! :)

2009-12-09 @ 08:45:01
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Har också lärt mig att tacka och ta emot när komplimanger delas ut.



Men vem ser inte ut som ett troll när man går till frissan?!? Skillnaden blir desto bättre när man åter går därifrån. =)



Klämde visst inte ur mig att jag också tyckte MYCKET om din frisyr (när vi som snabbast träffades i veckan). Tycker däremot alltid att du ser så fräsch och snygg ut!

2009-12-13 @ 22:17:04
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0