Alla hjärtans dag!

För er som varit oroliga att jag bara får blommor av andra män än min sambo kan jag idag tala om att han var och köpte blommor till mig.




Eller om det var så att han kände sig lite "tvingad" att köpa blommor då jag faktiskt köpt en alla hjärtans dag present till honom!
När jag köper presenter till min sambo blir det oftast sånt han behöver, fast som present kan det bli lite lyxigare variant, eller vad tycks om dessa kalsonger:



Annars idag har jag unnat mig en promenad med stavar mitt på dan (i dagsljus!), jätteskönt.
Och ikväll ska vi på 40-års fest, det blir säkert trevligt. Barnen blir hemma själva, vi är ju bara på nästa gata så... och så sent lär vi inte blir där.
De har varit själva på kvällen förut några gånger och det funkar bra. De är "mutade" med hamburgare till middag (se tidigare inlägg med veckans matsedel) och lördagsgodis (de får inte det varje lördag).
Som sagt, oj vad stora och självständiga de blivit. De var förresten själv idag till affären och köpte sitt godis!

Som avslutning vill jag passa på att önska alla en riktigt trevlig alla hjärtans dag!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

..skall jag ha blommor får jag köpa dem själv...



Javisst är det skönt när barnen blir större, E o A var hemma en halvdag när de båda var krassliga så behövde jag bara ta en halv VAB dag...men jag lovar en halv dag var max, sen började den lille ringa o skvallra på storasyster..

Storasyster brukar följa lillebror till 6 års och har även hämtat honom ett par ggr när vi jobbat sent.



Kul m fest ikväll!

2009-02-14 @ 16:09:15
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Har den ena ansträngt sig är det roligt att den andra också gör det. Vi har ansträngt oss gemensamt idag genom att frundmåla 23 kvm tak. Belöningen blev istället god middag, vin och fri söndag.



Ha det trevligt ikväll! Det är ni värda! Kan vara spännande/skönt för barnen att vara själva också.



Måste än en gång tacka för olivoljan med citron och knäckebrödet...sååå gott!!!

2009-02-14 @ 17:43:48
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: elle

Fina blommor, själv fick jag ingenting...



Du har en utmaning att hämta hos mig

2009-02-15 @ 15:37:35
Postat av: elle

Glömde kommentera kalsongerna....



Hiihih... Det är inte alla som får en pinuppa innanför byxorna ¨på all hjärtansdag..!

2009-02-15 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0