Det är inte lätt...

Nej, det är inte lätt att vara jag....!
Jag är disträ, ofokuserad och tankspridd!!
Satt en kväll i förra vecka och helt plötsligt kunde jag konstatera att julgardinerna (gardiner med tomtar) hänger kvar i köket!!!
Jag har helt enkelt glömt bort att byta dem!
Så i söndags fick jag det faktiskt gjort, hipp, hipp hurra!!
Nu är det inte första året som de hängt kvar extra länge, så ingen nyhet precis.

För ganska många år sen putsade jag fönster och skulle hänga upp nya gardiner, jag skulle BARA sy dem först, tyget var inköpt sen tidigare.
Låt mig säga att jag hann putsa fönstrena en gång till innan jag fick dem sydda.
Så numera när jag tar ner gardinerna och putsar fönstren har H en standardfråga
 -och hur många månader ska vi vara utan gardiner nu då?

Nej, det är inte lätt och vara jag...!

Kommentarer
Postat av: Malin

..och det är inte lätt att vara mig heller.

Disträ o tankspridd är bara mina förnamn!

2009-02-02 @ 20:39:31
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag tar inte ned gardinerna innan ersättningsgardinerna är uppsydda. Men så förblir mina fönster skitiga lite längre istället. Såg förresten under helgen när solen låg på att fönsterputs hade suttit fint. Men vinklade persiennerna istället. :S

2009-02-03 @ 08:07:21
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0