Inspirationslös

Det har varit lite torftiga inlägg från min sida den senaste tiden, har hamnat i "bloggtorka" eller finns det något allmänt vedertaget uttryck bland bloggare när bloggidéerna sinar??
Åh, andra sidan borde det har kommit en del inlägg från min sida, jag har nu tre utmaningar som jag inte har antagit än.
Har haft tanken att göra det, varje dag i princip har jag bestämt att ikväll ska jag anta utmaningarna. Men dagen efter kommer jag ihåg att just det, utmaningarna skulle jag ha gjort igår.

Så snälla ni som utmanat mig, ni är inte helt ignorerade. Kanske en vacker dag så finns mitt svar på era utmaningar här på bloggen, var tålmodiga.

Varför saknas inspiration då, vet inte riktigt. Är för tillfället allmänt oinspirerad och trött, orkar inte riktigt engagera mig i nått. Kan vara en sidoeffekt av att det är ganska "down" på jobbet just nu  och det drar väl med mig även på fritiden.
Eller så har väl min vårtrötthet börjat..... och då kan jag bara säga att vi syns till midsommar!!!! (det är ungefär då den brukar ha gett med sig)

Inte ens några foton har jag lyckats ta som vore värda att visa.....

Får hoppas att jag lyckas rycka upp mig under Sportlovet då jag ska vara ledig med barnen. Skönt ska det bli i alla fall och komma ifrån den lite uppgivna atmosfären på jobbet !

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag är/har också varit inspirationslös de sista veckorna. Trots att kameran ligger i handväskan har den inte kommit till användning. Men det vänder en dag.



Tog överraskande ledigt igår.. bara så där hux-flux och verkligen njöt utav dagen. Sportlovet nästa vecka kommer att göra dig/er gott.



Kram

2009-02-25 @ 18:06:34
Postat av: Malin

Bloggtorka har vi alla emellanåt! Det viktiga är att man gör det när och om man har lust och inte känner någon press. Dessutom är det inte så kul att fota ute i mörkret om kvällarna. Jag skall också ha 3 dgr sportlovsledigt, mån, tis o fredag (förutom ett telefonmöte fredag mitt på dan).



Skall du vara ledig hela veckan? Berätta, vad skall ni hitta på?





2009-02-25 @ 18:38:48
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0