Onsdagmorgon

Onsdag den 18 februari 2009 kl ca 06 och tempen ute säger -24 grader celcius, brrrr.



Vilken tur att jag blev så inspirerad av Malkins frukostbullar att jag gjorde dem igår kväll och gräddade dem nu på morgonen, gav lite skön värme från ugnen efteråt.




Och när det nu var så kallt på morgonen kunde väl H få nybryggt kaffe till frallorna (han värmer annars gårdagens i mikron, huu.!) och barnen varm choklad (gjord på kakao och socker) istället för den kalla filen/yoghurten. Morgonens frukt blev kiwi och apelsin
Att det blev en miss vid senaste veckohandlingen och vi har slut smörgåspålägg innebär att det serveras rökt renstek och gravad lax som pålägg idag (tar vad man hittar i frysen...)

Plus att jag hann fota, ladda ner bilderna och skriva ett ukast.

Vilken annorlunda morgon!!

Men gissa vem som fick PLUS poäng?????

Kommentarer
Postat av: Malin

WOW här snackar vi guldkant på vardagen!!!!!

2009-02-18 @ 09:58:38
Postat av: Carina

Visst är det bra med utkastfunktionen. Skönt att det ordnade sig till slut.



Men oj vad du hinner mitt i arbetsveckan!!! Dessa pluspoäng lever du lääänge på.



Finns inte en chans att jag skulle få upp J nå tidigare även om jag serverat nygräddat bröd mitt i vardagen. Han äter nämligen inte frukost om veckorna (på tok för trött). Sparar dem till kommande helg i stället.



Låg förövrigt och snozade medan du fotade. =)

2009-02-18 @ 10:44:19
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: elle

Var bor ni som har sådana varmgrader..? hos oss visade termometern -32.5 kl 06............ Vilken lyxfrukost! Mmmmmmmmmmmmmmmmm................

2009-02-18 @ 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0