Första snön...

Nja, inte riktigt första snön som kommit igår och idag men däremot första snöskottningen för min del!
H hinner alltid skotta innan jag kommer hem och på helgerna är han ute och skottar innan jag har hunnit få undan frukostdisk, satt på tvätt- och diskmaskin mm "ska bara" innan jag går ut.

Men precis när det nu kom snö säckade han ihop i en förkylning och ligger och snorar i feber.

Så igår kväll var det snöskottning, fick "hjälp" av grabbarna, det artade sig för M mot slutet, annars tyckte jag bara att flyttade runt snön och trampade fast den.

Och ikväll var det åter dags för ett träningspass, dock ensam, dessutom hade plogbilen varit på dan, det hade börjat töa så det var ganska packat och tungt. Bra träningspass, känns i armarna!



Kommentarer
Postat av: Malin

Bästa vardagsträning! Min make hinner dock jämt före ;)

Har skottat en gång mln huset o garaget och sopat bron ett par ggr (i år).

2009-01-22 @ 07:11:35
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Har p g a övertid på jobbet inte hunnit med snöskottningen alls denna vecka. Dessutom har sambon tillfrisknat i höger hand så jag känner mig som en lyxfru då J stått för all skottning. Ligger väl i skuld efter höstens snöstorm och snöskottning som hamnade på mig. ;)

Tycker det kan vara skönt att komma sig ut och få ett träningspass samtidigt som det blir så fint på gården.

2009-01-22 @ 10:53:36
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0