Oseriös...?

Jag tror att min chef tror att jag inte tar mitt jobb på allvar!

Mitt i värsta bokslutsarbetet sätter jag igång med arkivering och omsortering i arkivet!
Mer hade jag kunnat arkivera med boxarna tog slut, så istället passar jag på när jag ändå tömt mina bokhyllor på en hel pärmar att städa och torka ur dem.
När jag lika var i städtagen torkade resten av mitt skrivbord mm kring min arbetsplats.
Hon som vikarierar för han som städar gör inget vidare bra jobb de gånger hon kommer, hon dyker upp lite oregelbundet eller inte alls!

Men nu har jag rent skrivbord, utrensade bokhyllor och tomma pärmar uppmärkta för 2009, nu kan jag börja jobba med det nya året också!!

Jag tycker jag tar mitt jobb på allvar, ordning och reda är arbetets hävstång...!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har inte tid med arkivering o städning nu...efter 2 tim övertidsarb på jobbet idag, har jag släpat hem datorn för att fortsätta senare i kväll...SUCK

2009-01-08 @ 18:08:31
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Du... oseriös?!? Nehejdå.

Är jag stressad har jag svårt för att börja göra något helt annat (ex arkivera). Men det kan kanske vara skönt att kunna göra det. Gissar att det ändå mal något problem i huvuet som man löser under tiden. Saker och ting kanske faller på plats om man får inrikta sig på nått helt annat en stund.



Att torka ur var ju seriöst om något!

2009-01-09 @ 18:56:46
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0