Tillfälligt pigg

Igår vart jag tillfälligt pigg eller rättare sagt tvingade mig att inte sova.
Ms klass deltog i kvartfinalen i Vi i femman igår så vi satt och lyssnade på den jämna och spännande matchen!
Och de VANN!!! Jättekul!
Det var dessutom dags att åka och veckohandla men lusten att ge sig ut kylan i bil var inte lockande och den tillfälliga adrenalinkicken av lyssnandet hade övergått i trötthet.
Men när jag såg den stackars husmusen sitta och gråta i kylen tog jag mig i kragen och for iväg på veckohandling.
Kände mig rikigt nöjd med kvällen, rensade faktiskt även köksbordet från diverse posthögar och vissna blommor.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul för Ms klass! Blir de tv nu?

2009-01-17 @ 07:21:57
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Sonja svarar:

Nej, det är kvartfinal 2, semifinal, regionfinal och sen blir det först TV, det är lång väg kvar att gå.

2009-01-17 @ 10:30:24
URL: http://sonler.blogg.se/sonler/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0