Trött!!!!!!!!

Hur trött kan man vara egentligen??????
Sover och sover och skulle kunna sova mer.
Brist på vitaminer, tror inte det, äter riktigt duktigt med frukt just nu, flera om dagen, hyfsat bra med grönsaker och emellanåt även nån multivitamintablett.
Nåja, varken väder eller tid har direkt erbjudit någon större inspiriation till utevistelse så jag får väl skylla på det för tillfället i alla fall.
Eller om det är vintern som riktigt tagit greppet om mig och önskan om vinteride som är mitt största behov just nu.
För inte har väl vårtröttheten gjort sitt intåg redan?!?! Det brukar ju inte var förrän i mars.

TRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Min hösttrötthet har alldeles nyss försvunnit... är uppe ända till 22.00 nu :-)



Kom och hälsa på!

2009-01-16 @ 08:15:03
Postat av: Malin

Själv har jag varit så uppspeedad att jag knappt kunnat sova alls. Men nu är det värsta över. Min trötthetsperiod brukar vara hösten, våren är för mig som en nedförsbacke, brukar vara, bäst att tillägga. Peppar peppar

2009-01-17 @ 07:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0