Brainstorming

Har varit två dagar på Furufjärdens Gästgård med jobbet och haft planeringsdagar, riktig brainstorming!
Känns som om jag varit på världens party, så slut i skallen är jag, trots att det inte blev sen kväll, i säng 22.30, och väldigt sparsmakat intag av starkare drycker, lite vin till maten.

Vilken härlig miljö det var där, efter lunch tog hela gänget en liten promenad och på em satt min grupp ute och jobbade!
Bastu med dopp för de som ville på kvällen, lite Kubbspel och Med andra ord.
Det kändes verkligen att man kommit bort från stan, och så hade vi sån tur med vädret.

Nu är jag laddad inför helgen med lite extra ledighet, den börjar med en tur ner till Örnsköldsvik och Paradisbadet med våra goda vänner.
Pojkarna vet inget så få se vilka trötta och sura miner det blir på morgonen när de ska väckas extra tidigt!
Jag och väninnan ska nog ägna en dag till lite shopping dessutom, mycket roligare att shoppa med henne än med min familj som inte alls förstår min glädje över att gå i affärer!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja där har vi också varit, (säg vilken konferensanläggn vi inte varit på )det är så mysigt där, gillar särskilt korgen med yllestrumpor som de har vid öppna spisen (vi var där på hösten) = hög mysfaktor!! Vi bastade om mina (kvinnliga) kollegor tvingade mig att doppa mig fast isen hade börjat lägga sig..



Kul överaskning för barnen imorgon!!! Konstigt min familj gillar inte heller att gå i affärer!?

2009-05-20 @ 22:47:25
Postat av: Carina

Jag skulle gärna "brainstorma" på en konferensanläggning med god mat, dryck och bastu med doppmöjlighet. Varför gör vi aldrig sånt i rörbranschen? Kanske risk för att det blir för "rörigt"... hihi.

2009-05-20 @ 23:15:58
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0