Perforerad

Jag har trillat dit på ytterligare en trend!
Har skaffat en spikmatta!!!
Jag gillar nästan all alternativ behandling såsom massage, kiropraktik, zonterapi osv.
Har bara kunnat testa den ett par gånger men det var riktigt häftigt.
Man skulle börja med 10 min, och första gången efter 10 min tänkte jag att detta var ju bara blaj blaj men ytterligare ett par minuter och sen kom hettan, som om någon hällde riktigt varm olja utmed ryggraden, upp och ned for det.
Lade den sedan under ländryggen och sätet och där uppstod nästan omedelbart en starkt pulserande värme.

Jag tror nog den kan ha en riktigt bra effekt på spänningar och hjälpa en att slappna av, måste bara hitta rutinen att använda den.

         

De mörkare prickarna i mitten är magneter för extra effekt!! När jag ändå köpte en så satsade jag på den lite lyxigare varianten dock hade den fått vara större.

Kul är att H också ligger på den, har hunnit betydligt fler gånger än jag faktiskt.
Bägge pojkarna också testat den, särskilt P är intresserad av att använda den.

Vem vet det kanske var väl investerade pengar i alla fall!!!

Kommentarer
Postat av: elle

Vet några som har spikmatta och de tycker den är super! De tom somnar på den... Totalt avslappnade. Vet en som sov två timmar, hon var både röd och "hålig" på ryggen, fniss..!

2009-05-26 @ 19:07:42
Postat av: elle

Vet några som har spikmatta och de tycker den är super! De tom somnar på den... Totalt avslappnade. Vet en som sov två timmar, hon var både röd och "hålig" på ryggen, fniss..!

2009-05-26 @ 19:08:15
Postat av: Carina

Jag tror på spikmattan. Har haft och har ännu ett sug att skaffa en sån. Tack för tipsen. Ska ha dem i åtanke när dagen D kommer en dag.

2009-05-26 @ 19:17:22
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Malin

Javisst är jag också sugen, känner många som pratar så positivt om den!

2009-05-26 @ 21:10:08
Postat av: Sonja svarar:

Elle, Carina och Malin ni är välkomna förbi och testa den om ni vill!

2009-05-27 @ 08:39:34
Postat av: Veronica

Oj! Vad häftigt! Men det gör inte ont alltså?

2009-05-27 @ 09:24:35
Postat av: Sonja svarar

Veronica: Först när man lägger sig gör det ont men inte sååå ont, det är inga problem att hantera den smärtan. Sen slappnar man av och det slutar göra ont.

Somnar emellanåt riktigt gott på den...!

2009-05-27 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0