Helgen är över

Äntligen är helgen över och den här arbetshelgen har slitit ovanligt mycket på kroppen och knoppen trots att den arbetsmässigt varit ovanligt lugn. Nåja, nu är den i allafalla över.
Måndag var P hemma med diarré och ont i magen så jag jobbade bara halva dagen och sen kunde man tro att det var jag som var sjuk för när jag kom hem somnade jag i soffan och sov otroligt tungt, helt väck.

P är i skolan i dag, han har ju lite känslig mage och blir så där ibland, men istället är M hemma med ont i magen, halsen och huvudet och feber. Nöff, nöff? Vet inte eller om det är körtelfebern som spökar än, han var ju och spelade tennis i 4 timmar på söndagen, det var kanske för mycket.

Hoppas att jag ska få utrymme att vara ledig ett par dagar nästa vecka och ta igen helgen.


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag känner mig så mosig, trött och slut. Känns som att jag kan sova hur mycket som helst.



Skulle också behöva ta ut semesterledighet. Vet dock inte om det är möjligt. Introduktionen av den nya börjar om två veckor. Dessförinnan ska jag röja undan allt som bara går. Puh!

2009-11-03 @ 14:01:39
Postat av: Malin

Ja se till åt ta ut några lediga dagar, det behövs ibland!



2009-11-03 @ 16:17:46
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja den texten får du leta fram :-)



Ha en bra dag..utan nöff nöff!

2009-11-04 @ 08:25:29
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar ang julkommentaren hos mig, jo tyvärr har jag också varit mer stressad än njutit av de senaste årens jular, men i år tänkte jag precis som dig vara ute i godtid m julklapparna, nov är inte slut än! Månne om man lyckas i år?

2009-11-05 @ 10:00:42
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul ide med julklapparna! Helst skulle jag vilja skära ned på antal personer vi köper till..inte så lätt alltid.



Men om du och jag skriver ned vilka vi köper åt, typ dotter 12 år, Mamma 60 år osv så kan vi väl försöka klämma fram åtminstone ett förslag (gärna fler om inspirationen flödar) på varandras listor.



Vi kan väl ge både billiga o dyrare förslag?

Jag varnar dig dock, jag är ingen fantasifull julklappsköpare....



Om du är med på det så mailar jag min lista i helg, orkar inte ikväll.



2009-11-05 @ 21:18:13
Postat av: Susanne

Det är för tidigt för snö :-( Hoppas sjukdomen går över snabbt, vad det nu är.

2009-11-06 @ 11:23:18
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0