Lunchshopping

Jobbar man mitt i stan som jag blir det ofta att man går ut en sväng på lunchen, bara för att byta miljö och få lite luft...
En hel del tittande i butiker blir det.
För några veckor sen spanade jag in ett par skor och fick dem inte ur huvudet. Lite dyra var de ju så det krävdes en del funderingar.
Nåja, med lite födelsedagspengar och en rabattkupong bestämde jag mig för att i alla fall prova dem, de kunde ju vara jätteosköna.

De ÄR sköna, lätta och mjuka.



Höstens favoriter!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga o coola!! Jag har aldrig varit intresserad av kläder men på den tiden då jag kunde ha alla sorts skor så gillade jag just att köpa skor.



Nu är det värsta investeringen när jag skall ha ett par m specialtillv sulor. Är sugen på att köpa ett par snygga skinnstövlar i höst. Då får man räkna m drygt 2 tkr..

2009-09-05 @ 10:31:41
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Sköna, lätta och mjuka. Vad mer kan man begära? Såna shoppingfynd kan man bara gilla.



Lunchshoppade också i veckan.. närmare bestämt i fredags.



Var inte säker på om det var en tunika eller klänning som fick följa mig hem. En klänning visade det sig sen. Garderade med öppet köp.. utifall att jag skulle ångra mig väl hemma. Köpet går ut om 4 timmar. Bäst att bestämma mig nu.

2009-09-06 @ 12:09:40
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Elle

fina skor! pluspoäng för bekvämlighet!

2009-09-07 @ 20:47:57
Postat av: elle

fina skor! pluspoäng för bekvämlighet!

2009-09-07 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0