Tidsbrist

Ja, det är tidsbrist som nu är orsak till den dåliga uppdateringen på bloggen.
Har några inlägg på lut t o m med bilder i kameran, men tidsbrist gör att jag inte orkat engagera mig i några inlägg.

Vad är det då som pågår?
- stegtävlingen är jag fokuserad på och kämpar att överstiga 10000 steg varje dag, går än så länge bra
- har satt in en extra stöt i mitt viktminskningsprojekt vilket kräver engagemang, går inte att luta sig tillbaka i soffan där.
- vi är äntligen i gång och en bit på väg med renoveringen av lillrummet
- jobbet känns spretigt just nu och därför har jag inte riktigt koll på prioriteringen och svårt att fokusera
- plus det vanliga ekorrhjulet som också ska snurra som förrut

Men nu är det snart helg och då brukar jag ta mig tid för inlägg och fotosortering med val av bilder till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst blir det väldigt fullt upp emellanåt..



Roligt att höra att det går bra i gångtävlingen.



Ser fram emot kommande inlägg.

2010-04-23 @ 18:03:43
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Själv är jag inte ett dugg blogginspirerad. Har även kommit in mitt nya datorfria (än så länge) leverne på fritiden.



Försöker få bukt med ett jätte energisug sedan lång tid tillbaka. Inge bra alls kan jag nämna...

2010-04-29 @ 10:10:32
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0